Προώθηση των παραδοσιακών
προϊόντων στις ξένες αγορές ζητά Γερμανός βουλευτής
Η προώθηση παραδοσιακών
προϊόντων στις ξένες αγορές «κλειδί» για την οικονομία, λέει Γερμανός
βουλευτής.
«Η Ελλάδα έχει πολλά και σημαντικά προϊόντα που μπορεί να τα προωθήσει στη γερμανική αγορά. Είναι μια καλή προοπτική όσον αφορά και την τόνωση της οικονομίας της χώρας σας» δήλωσε ο Γερμανός βουλευτής, με αφορμή την επίσκεψή του στο Δήμο Λαγκαδά και τις επαφές που είχε με το Δήμαρχο και άλλους εκπροσώπους της δημοτικής Αρχής.
Σημειώνεται πως ο Δήμος Λαγκαδά τον περασμένο Δεκέμβριο συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Προώθησης Αγροτικών προϊόντων πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα «Πράσινη Εβδομάδα», που έγινε στο Βερολίνο. Ηταν ο πρώτος ελληνικός δήμος που πήρε μέρος στη συγκεκριμένη έκθεση, κατά την τελευταία δεκαετία, γεγονός που εντυπωσίασε τον κ.Goiny.
«Επιτέλους σηκώθηκε η ελληνική σημαία στη μεγαλύτερη έκθεση αγροτικών προϊόντων από το Δήμο Λαγκαδά. Τέσσερις ελληνικές επιχειρήσεις παρουσίασαν τα προϊόντα τους, μάζεψαν εμπειρίες και τεχνογνωσία και θα πρέπει το παράδειγμα αυτό να ακολουθήσουν και άλλες επιχειρήσεις και να οδηγήσουν τα ελληνικά προϊόντα στις ξένες αγορές» υπογράμμισε ο κ. Γκόιν.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Λαγκαδά Ιωάννης Αναστασιάδης, κάνοντας μια αποτίμηση των αποτελεσμάτων της συμμετοχής του Δήμου στην «Πράσινη Εβδομάδα» ανέφερε: «Για δέκα χρόνια δεν υπήρχε καμιά ελληνική εκπροσώπηση. Ήμασταν οι πρώτοι και δώσαμε τη διαβεβαίωση στους τοπικούς φορείς του Βερολίνου και τον βουλευτή, που μας παρότρυνε, ότι την επόμενη χρονιά θα είμαστε ακόμη πιο δραστήριοι».
Υπενθυμίζεται πως στην «Πράσινη Εβδομάδα» ο Δήμος Λαγκαδά παρουσίασε τα τυροκομικά προϊόντα της περιοχής, όπως επίσης το κρασί και το ούζο, σε μια προσπάθεια να προωθήσει τα αγαθά που παράγονται από τους ντόπιους.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ